Thursday, January 12, 2012

Facebook time

salut,
J'ai un petit message pour vous de la part de RandomHouse 
Romance At Random on FACEBOOK is holding a drawing for a FREE book – they are asking you to ‘LIKE’ them at http://www.facebook.com/RomanceAtRandom, then email them at romanceatrandom@randomhouse.com using FACBOOK in the subject line – this will make you eligible to win either a print or ebook – must be 18 yrs old to enter, winners will be randomly chosen in January 2012. Good luck!
Vous avez compris? sinon, ce n'est pas grâve. Moi-même j'ai une page facebook que vous pouvez "like" pour savoir de mes nouvelles- pas de moi vraiment, mais du blog. Il y a un bouton facebook à gauche en haut si vous decidez de me visiter là-bas.

À plus!

No comments:

Post a Comment

Vos commentaires sont les bienvenues!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...